Szkolenia Mikołów

Komunikacja – skuteczne szkolenie z komunikacji interpersonalnej

Skuteczna komunikacja ma zatem miejsce wtedy, gdy nasz rozmówca odbiera treść komunikatu,który jest zgodny z naszą intencją. Wypowiadaniu słów towarzyszą na ogół różne gesty John-P.-Ryan-sitting-on-a-table-in-a-courtroom-talking-to-an-unidentified-man-1928

i zachowania, dzięki którym lepiej rozumiemy komunikat. Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny, prowadzone jest w formie ćwiczeń indywidualnych i grupowych. Ponadto zastosowane będą liczne symulacje i gry szkoleniowe, dyskusje, burza mózgów oraz prezentacje multimedialne.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

– przedstawicieli handlowych, sprzedawców, personelu w firmie, telemarketerów, trenerów

– wszystkich osób poszukujących lepszych sposobów komunikacji i kontaktu, które pragną poznać tajniki procesu komunikacji po to, by

skutecznie przekazywać informacje, pracować w zespołach i prowadzić rozmowy.

Celem szkolenia z Komunikacji w biznesie jest:

– rozwój umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej

– doskonalenie umiejętności rozumienia innych i wyrażania siebie

– uwrażliwienie na komunikację niewerbalną

– wzrost pewności siebie w obszarze kontaktów międzyludzkich

– nabycie postawy asertywnej w biznesie

 

http://www.adeeszkolenia.pl/oferta/komunikacja-to-wiecej-niz-slowa-ktore-wypowiadamy-komunikacja-w-biznesie

Szkolenie z wystąpień publicznych

Co to znaczy umieć występować przed innymi, prezentować się a co za tym idzie przygotować swoją prezentację i jeszcze żeby utrzymać uwagę audytorium . Sprawić by z zaciekawieniem słuchali tego co mam do powiedzenia a nie szurali, zerkali na telefon, czy w końcu wyszli się przejść. To odwieczne pytanie, stawiane przez niejednego handlowca, prezentera, trenera, polityka czy menedżera. Na samym początku to co musisz zrobić to przygotować sobie swoja prezentację. 10525883_1508277649443735_2866390812767428878_n

 

Trenuj. Trening to sprawa kluczowa. To pierwszy etap ćwiczenia wystąpienia. O kolejnych możesz się dowiedzieć i przećwiczyć swoje umiejętności na naszych szkoleniach z ?Wystąpień publicznych?

 

http://www.adeeszkolenia.pl/oferta/szkolenia-z-wystapien-publicznych-mikolow

Obsługa klienta – szkolenie ze sprzedaży

Dla każdego nas wyznacznikiem do tego aby dokonać zakupu w danej firmie będzie coś innego. Dla jednego będzie to cena, dla innego jakość produktu, sposób dostawy czy odpowiednia obsługa klienta. Jednakże badania pokazują, że coraz więcej klientów zmienia firmę w której dokonuje zakupu produktu czy usługi z powodu nie profesjonalnej obsługi klienta. Dlaczego to takie ważne?

l3

Celem szkolenia Sprzedaż XXI wieku jest:

? zdobycie umiejętności skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami,

? poznanie różnego rodzaju klientów oraz przećwiczenie sposobów komunikacji i obsługi poszczególnych typów klientów

? przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas bezpośredniej obsługi klienta

? rozwijanie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji z klientem

? zapoznanie się z różnymi sposobami motywowania siebie do pracy z klientem

 

Szkolenie przeznaczone jest dla:

 

– przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy i obsługi klienta, osoby zajmujące się pijarem, trenerów produktu.

 

http://www.adeeszkolenia.pl/oferta/szkolenie-sprzedaz-xxi-wieku

Najbliższe szkolenie z zarzadzania sobą w czasie juz 11 grudnia w Mikołowie

pf_1417734529

Szczegóły na :

 

http://www.adeeszkolenia.pl/slideshow/item/384-zarzadzanie-soba-w-czasie

oraz

https://www.facebook.com/events/308195489378158/?ref_dashboard_filter=upcoming

Zobacz również:

SZKOLENIA http://adeesoft.iaw.pl/szkolenia/

SZKOLENIA http://adeesoft.iap.pl/szkolenia-z-wystapien-publicznych-mikolow-obsluga-klienta-szkolenie-z-budowani-pewnoci-siebie-tychy-aziska-zabrze

SERWIS LAPTOPA ASUS

SERWIS LAPTOPA ACER

SERWIS LAPTOPA HP PROBOOK

SERWIS LAPTOPÓW ADEESOFT MIKOŁÓW

SZKOLENIA MIKOŁÓW

AROMATY BATERIA DO E-PAPIEROSÓW